Skip navigation.
მთავარი

საძიებლები

მიმდინარეობს საიტის განახლება

ბიბლიოთეკის კატალოგი

ძიება ქართულ ბიბლიოთეკებში

Create your own Custom Search Engine
ძიება ქართულ ლექსიკონებში და ენციკლოპედიებში
Create your own Custom Search Engine
ძიება მსოფლიოს უნივერსიტეტების ღია სამეცნიერო არქივებში

Create your own Custom Search Engine

ღონისძიების ჩატარება ეროვნულ სამეცნიერო ბიბლიოთკაში

თქვენი ღონისძიების ჩასატარებლად ეროვნულ სამეცნიერო ბიბლიოთკაში, გთხოვთ, შეავსოთ სააპლიკაციო ფორმა და გადგმოგზავნოთ ელექტრონულ მისამართზე: infopr@sciencelib.ge

კომპიუტერული თამაშები საკლასო აქტივობა გახდა

Teacher using blackboard, BBC

ტრადიციული მეთოდები შეცვალა უფრო მაღალ–ტექნოლოგიურმა სასაწავლო დამხმარე საშუალებებმა.

შეფილდის სკოლის გარშემო სიარული იარაღისა და ჯადოსნური ნივთების მოსაძებნად, მონსტრის დასამარცხებლად გმირულ თამაშად იქცა.

რეალობასთან მიახლოებული დავალებებისგან შედგენილი პროგრამა მანსელის დაწყებითი სკოლის 10 წლის მოსწავლეებმა გამოიგონეს.

პროექტის ფარგლებში ისინი იყენებენ Sony-ს PSP ხელის პორტატულ თამაშებს და „სემაკოდებს“ - სპეციალურ შტრიხ–კოდებს.

_51626873_semacodeinschool,ilx


მანსელი ერთ–ერთი სკოლათაგანია, რომელიც იყენებს სათამაშო ტექნოლოგიებს, რათა ბავშვები გაკვეთილების მიმართ ენთუზიაზმით განაწყოს. მათი რიცხვი სწრაფად იაზრდება.


ვრცლად (ინგლ.): BBC NEWS - TECHNOLOGY