ელ-კომერცია: Amazon-ი თავის საკუთარ ბრაუზერს იყენებს.
დაბალ ფასად გაყიდული ფირფიტა-კომპიუტერი, უამრავი მომსახურების წყალობით, მუსიკიდან დაწყებული ელოქტრონული წიგნებით დამთავრებული...
Kindle Fire-ის ფირფიტის საშუალებით, რომლის პრეზენტაციაც 28 სექტემბერს გაიმართა, ელექტრონული კომერციის, Amazon-ი - ამერიკული გიგანტი აგრესიულ პოლიტიკას ატარებს მომხმარებლის მოსაზიდად. მაგრამ თავისი ფირფიტის საუკეთესო კოზირი Amazon-ისათვის არის: ბრაუზერი, რომელიც სპეციალურად მისი მობილური აპარატისათვისაა შექმნილი, სახელად "Silk"-ი.
ეს ყველაფერი PC-ზე Google -ის Chrome-ის მსგავსია, Amazon-ი განმარტავს, რომ მისი მობილური ბრაუზერი ინტერნეტ გვერდების ჩატვირთვის გაუმჯობესების საშუალებას მოგვცემს. იქ, სადაც Google Chrome-ი ბრაუზერის ოპტიმიზაციას ეყრდნობა, Amazon-ს მისი სერვერების სიძლიერის იმედი აქვს.
Amazon-ის სერვისი - რომელიც შეიძლება გამოირთოს მომხმარებლის მიერ - ჯგუფის სერვერების მიერ მოძებნილი ყველა გვერდის ტრანზიტს აკეთებს იმისთვის, რომ ან წინასწარ ჩატვირთოს მისი შინაარსი, ან - შეამციროს მოცულობა. ეს მეთოდი უკვე გამოიყენეს სხვა მობილურმა ნავიგატორებმა, როგორიცაა 2005 წელს გამოშვებული Opera Mini, ან Skyfire, რომლის ფუნქციებში iPhone-ის ვერსიაც შედის.
ვრცელი ტექსტი ფრანგულ ენაზე:
- Login to post comments